Durmstrang

Durmstrang School PL

Ogłoszenie

http://dssrp.xaa.pl/ Nowe forum - zapraszamy do rejestracji.

#1 2014-11-13 19:56:14

PolowyPolus

Nowy użytkownik

Zarejestrowany: 2014-11-13
Posty: 1
Punktów :   

Podanie

Imie: Mark
Nazwisko: Runner
Czystość krwi: 35%
Miejsce Zamieszkania: Anglia, Londyn
Krótka Historia RP: Cała rodzina wyczekiwała tego dnia jak turnieju trój magicznego. Był to 8 marzec, dzień kobiet i nagle poszło coś nie tak, ponieważ Lily zaczęły odchodzić wody, a było na to stanowczo za wcześnie i to o miesiąc. Wszyscy zaniepokojeni wyczekiwali przy sali porodowej, aż nadejdzie kolejny członek rodziny Runner, tak też się stało po ośmiogodzinnych męczarniach przyszedł na świat mały Mark , Mark Runner. Dopiero po 13 latach, chcę trafić tu, do Durmstrangu.
Opis charakteru i wyglądu: Jestem miły, ogarnięty i staram się zawsze pomóc, choćby nie wiem co, jeśli sam znam odpowiedź na zadane mi pytanie. Kiedy trzeba jestem spokojny, ale potrafię  być wojowniczy w obronie młodszych i staram się im pomóc.
Krótka akcja RP: Wszedłem na lekcję transmutacjii i zobaczyłem, że najwredniejszy uczeń całej szkoły, zaczepia młodszego: uderza w niego zaklęciami takimi jak Expelliarmus. Musiałem zareagować, strzeliłem w niego Drętwotą, a młodszy dziękował mi, za to wszystko. Od wtedy zrozumiałem ze pomoc jest ważna.
Czemu chcesz rozpocząć naukę w Durmstrangu?: Chcę rozpocząc tutaj naukę, ponieważ: Lubię tą szkołę, chciałbym nauczyć się czegoś więcej niżuczniowie Hogwartu.
Czy przeczytałeś regulamin? (Przeczytaj dokładnie): Przeczytałem, zapoznałem i będę się do niego stosować.

Test wyboru:

1. Idąc na lekcje zaczepia Cię nowy uczeń i pyta gdzie znajduję się klasa Zielarstwa. Co robisz?A]

A - Prowadzisz go pod ową klasę. [Jest nowy, trzeba mu pomóc, wytłumaczysz się przed profesorem dlaczego się spóźniłeś]
B - Nie zwracasz na niego uwagi. [Co ja jestem? Informacja?]
C - Tłumaczysz mu jak ma tam dojść. [Nie zgubi się, a ja nie moge spóźnić się na lekcję]

2. Widzisz bójkę uczniów. Co robisz?[b]

A - Nic. [Co mnie to obchodzi?]
B - Rozdzielasz ich. [Tak nie wolno! Co jakby zobaczył to profesor?]
C - Biegniesz po profesora. [ On już będzie wiedział co z nimi zrobić]

3. Kręcąc się po korytarzu spoglądasz nieznajomą dziewczynkę częstującą wszystkich fasolkami, domyślasz się, że może mieć urodziny. Co robisz?[b]

A - Odwracasz się i idziesz. [Nie znasz jej i nic Cię to nie obchodzi]
B - Podchodzisz do niej, przedstawiasz się jej, składasz życzenia i zabierasz jedną fasolkę [Mam nową znajomą!]
C - Idziesz dalej, zatrzymujesz się obok niej. Gdy spogląda na Ciebie wkładasz rękę i zabierasz całą garść słodyczy. [Frajerka!]

4. Bibliotekarka wyszła  do toalety, a młodszy chłopak nie dostaje do półki z interesującą go książką. Co robisz?[b]

A - Zdejmujesz książkę z regału spoglądasz na tytuł "O czarnej magii wszystko" Spoglądasz na chłopca, który jest Ci wzrostem do klatki piersiowej, odkładasz książkę i podajesz mu inną tłumacząc, że tamta jest bardzo nudna. [Tamta książka nie jest dla niego!]
B - Nie zwracasz na niego uwagi. [Co ja drabina? Bibliotekara jest od tego]
C - Zdejmujesz książkę z regału, podajesz mu ją. [Młodszym trzeba pomagać]

5. Stoisz w kolejce cukierni. Masz zamiar kupić torebkę fasolek za kwotę 4 galeonów. Posiadasz 6. Kobieta przed tobą wygląda na biedną i brakuje jej jednego galeona, aby zakupić ciasto, które kosztuje 5 galeonów. Co robisz?[C]

A - Ignorujesz sytuację. [A co mnie biedaki interesują?]
B - Grzecznie, podajesz galeona osobie przed tobą. [Każdy może zapomnieć]
C - Płacisz za nią całą kwotę. Kupisz sobie coś tańszego. [Należy pomagać]

6. Nauczyciel prowadzi bardzo nudną lekcję. Co robisz?[A]

A - Notujesz to co mówi profesor. [Kiedyś to mi się przyda]
B - Odwracasz uwagę nauczyciela i wymykasz się z klasy. [To było takie nudne... Dobrze zrobiłem]
C - Rysujesz po zeszycie, nie jesteś skupiony. Ale siedzisz. [Ale siedzę! Nie tak jak ten z "B"]

7. Grając w swoją ulubioną grę przegrywasz z nowicjuszem. Co robisz?[A]

A - Przyjmujesz przegraną "na klatę" [Cóż, mogą być jednak lepsi niż ja]
B - Tłumaczysz, że źle wykonał pewien ruch. [Nie dam się zhańbić, miał farta]
C - Grasz jeszcze raz, wygrywasz. [Nieźle gra, może troszkę z nim potrenuję - będę miał godnego przeciwnika]

8. W zamku znajdujesz dziwne urządzenie, wygląda na mugolskie. Co robisz?[b]

A - Zabierasz je do swojego kufra. [Znalezione, nie kradzione]
B - Zanosisz przedmiot do profesora. [On coś z tym zrobi]
C - Zostawiasz. [Wole się do tego nie mieszać]

9. Siedząc obok biblioteki zauważasz wychodzącego ucznia trzymającego wielką górę książek. Co robisz?[A]

A - Podchodzisz do niego, oferujesz mu pomoc. Zabierasz połowę i pomagasz mu nieść. [Może zdobędę przyjaciela]
B - Celowo podkładasz mu nogę. Uczeń wywraca się. Głośno się śmiejesz. [Tak kończą frajerzy]
C - Pytasz się go, o czym są te książki. W odpowiedzi słyszysz znajome ci tytuły. To twoje ulubione książki! Pytasz się czy może ci je pożyczyć na jeden dzień. Czytasz wszystkie i odnosisz mu do pokoju następnego dnia. [Fajnie tak sobie czasem przypomnieć dawne lektury]

10. Na lekcji profesor nauczył Cię nowego zaklęcia. Jego rzucenie powoduje wymioty. Co robisz?[A]

A - Trenujesz zaklęcie. [Nie zaszkodzi poćwiczyć]
B - Nic nie robisz. [Umiem już to, lepiej pójść na spacer]
C - Rzucasz w losowych uczniów z ukrycia i śmiejesz się z efektów. [Ha ha ha... Ten profesorek uczy fajnych zaklęć]

Czy przeczytałeś Regulamin RP?: Tak

Ostatnio edytowany przez PolowyPolus (2014-11-14 14:58:06)

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.way-of-ninja.pun.pl www.przewoz9stoszki9.pun.pl www.madapazajjj.pun.pl www.witchcraft.pun.pl www.missbimbo.pun.pl