Durmstrang

Durmstrang School PL

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Gry

Ogłoszenie

http://dssrp.xaa.pl/ Nowe forum - zapraszamy do rejestracji.

#1 2013-08-28 14:38:45

Virus1910

Użytkownik

Zarejestrowany: 2013-08-22
Posty: 27
Punktów :   

Regulamin RP!

1. Ogólne zasady.
- Zakaz łączenia IC z OOC (Tyczy się to również emotek),
- Zakaz DM'u, takie wypadki będą karane pięciodniowym banem,
- Zakaz dawania sobie rzeczy z /gamemode, będzie to karane ostrzeżeniem dla administratora/osoby która ma ową funkcje do budowy lub naprawy,
- Chęc zrobienia Eventu zgłaszamy do Admina Role Play który przemyśli go i powie nam swoje zdanie,
- Zakaz spamu,
- Wyzywanie OOC będzie karane banem pięciodniowym,
- Chęc posiadania nazwiska kanonicznego zgłaszamy do Admina RP i on rozpatrzy naszą propozycje,
- Zakaz szkodzenia serwerowi - w takim przypadku osoba z administracji ma nakaz zbanowania szkodnika na czas trzech dni,
- Zakaz reklamy innych serwerów,
- Wyjście z akcji bez powodu będzie karane jednodniowym banem oraz zabraniem połowy majątku postaci (W przypadku porwań etc),
- Zakaz robienia MultiKont, jeśli chcemy takowe mieć zgłaszamy to do Admina RP,
-Zakaz nadużywania czatu OOC, moi drodzy macie od tego TS'a, Skype, GG czy inny komunikator i tam możecie sobie swobodnie porozmawiać ze znajomymi, a tu zakłócacie akcje.
-Douczanie po lekcjach musi zostać zatwierdzone u Dyrektora,
2. Zachowanie na lekcjach.
- Zakaz nadużywania czatu OOC,
- Nauczyciel musi podać powód ukaraniu punktami,
- Za notoryczne przeszkadzanie na lekcji nauczyciel ma prawo wsadzić do kozy szkodnika na czas godziny lub na ile uzna,
- Zachowanie ma być takie jak w normalnej szkole, czyli: Nie biegamy po sali, nie drzemy się (IC), nie bijemy innych uczniów oraz ku swojej woli słuchamy nauczyciela.
3. Rodziny i adopcje.
-Każda adopcja musi być zarejestrowana u Admina RP,
-Można adoptować ucznia będącego w pierwszej klasie i przyjąć, że jest on biologicznym dzieckiem,
-Chęć zaadoptowania ucznia z drugiej/trzeciej klasy wiąże się z tym, że "dziecko" będzie traktowane jako adopcyjne i przejmie swoje nazwisko i rodzica.
-Jeśli ktoś chce mieć biologiczne dziecko z drugiej/trzeciej klasy musi zgłosić to do Admina RP i przedstawić swoje argumenty,
-Nie można rezygnować z adopcji!
4. Majątek.
-Zakaz dodawania sobie przez administracje i graczy galeonów,
-Zakaz budowania na /gamemode jak i zakaz wklejania budynków mieszkalnych,
4.1. Testamenty.
-Testamenty możemy zapisywać, ale jeśli majątek przekracza wartość 2,000 Galeonów to zostaje wliczana prowizja na rzecz Ministerstwa Magii.
5. Śmierci oraz zaginięcia.
- Samobójstwa mają być uzasadnione u administracji RP i osoba która nie ma przegranych min. 20 godzin nie może się zabić bez zgody Admina RP,
- Chęć zmiany domu poprzez śmierć będzie karana trzydniowym banem oraz pozostaniem przy swojej postaci,
- Gracz może wyrazić zgodę na śmierć swojej postaci tylko w przypadku kiedy ktoś chce ją zabić,
- Zgodę o zabójstwo kogoś należy zgłosić do Admina RP, a ten rozważy daną prośbę,
5.1. Zaginięcia.
-Zaginięcia należy zgłaszać do Admina RP z miejscem pobytu osoby zaginionej i jej warunkach,
6. Horkruksy.
- O zgodę na horkruksa należy prosić Admina RP,
- Z uczniów horkruksy mogą tworzyć tylko i wyłącznie uczniowie którzy ukończyli trzecią klasę, ale również za pozwoleniem Admina RP,
7. Organizacje Przestępcze.
- Szef organizacji musi złożyć podanie do obu Adminów RP i oni podejmą decyzje czy owa organizacja zostanie stworzona,
- Ataki na zamek przez w.w jednostko muszą być zarejestrowane u Adminów RP i oni wyrażą zgodę na owy atak bądź nie,
- Przejęcie jakiejkolwiek lokacji z mapy musi być zatwierdzone przez Admina RP,
- Jeśli organizacja ma zamiar zrobić zamach na innego gracza musi to zgłosić do Lidera, a on ma obowiązek prosić Admina RP o prośbę na zabójstwo.
8. Zaklęcia.
8.1. Bariery.
-Każda bariera na jakąkolwiek lokacje/dom/osobę musi być zatwierdzona przez Admina RP, w takiej prośbie muszą znaleźć się zaklęcia które będą chronić obiekt oraz dodatkowe uprawnienia,
8.2. Wieczysta Przysięga.
-Każda złożona wieczysta przysięga musi być zgłoszona do Admina RP, gracz może ją złożyć bez jego zgody, ale musi ją u niego zarejestrować,
-Złamanie przysięgi kończy się śmiercią postaci,
-Wieczysta Przysięga może być anulowana za zgodą obu stron rejestrując to wcześniej u Admina RP.
8.4. Zaklęcie Imperio.
-Pod klątwa Imperiusa osoba może być maksylamnie trzy dni OOC,
-Prosić o zgodę na takowe zaklęcie trzeba u Admina RP,
-Osoba która jest pod owym zaklęciem ma obowiązek spełniać wszystkie rozkazy swojego tymczasowego Pana.
8.5. Zaklęcia pradawne, czarna magia i Legilimencja.
- O wyżej wymienione umiejętności należy zgłosić się do Admina RP i on zadecyduje czy je przydzieli, w przypadku wszystkich trzech potrzebny jest nam nauczyciel, a jeśli takowego nie posiadamy czas nauczenia się którejś z nich jest dwukrotnie dłuższy,
- Odrazu nie da się nabyć wszystkich umiejętności, uczymy się zaklęcie po zaklęciu,
- Aby uzyskać zgodę u Admina RP na zaklęcia pradawne trzeba spełniać trzy warunki, a mianowicie
--Postać musi mieć ukończone 35 lat,
--Nie można nadużywać owych zaklęć,
--Trzeba przedstawić dobre argumenty do nabycia owej umiejętności.
8.6. Animagia i Metamorfomagia.
-Chęć posiadania animagii utajnionej trzeba zgłosić do Admina RP, a jeśli chcemy mieć ją zarejestrowaną wystarczy zgłosić się do biura w Ministerstwie Magii,
-Metamorfomagie należy zgłosić do Admina RP.
8.7. Wężoustwo.
- Wyżej wymienioną umiejętność możemy nabyć tylko i wyłącznie przez zezwolenie Admina RP.
8.8. Inne para normalia fizyczne.
-Gigantyzmy, karłactwo, charłactwo i inne musi zostać zatwierdzone przez Admina RP.

Administracja RP -
Virus1910, adQ.

Zastrzegam sobie prawo do zmiany regulaminu jak i do jego praw autorskich. Nieprzestrzeganie go będzie surowo karane.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.tede.pun.pl www.pkair.pun.pl www.sokkermor.pun.pl www.shippuden.pun.pl www.gameshoppl.pun.pl